Schoenendoosactie

19 oktober 2024

Ook dit jaar willen we als gemeente weer meedoen aan de schoenendoosactie. Een simpele schoenendoos wordt van kostbare waarde voor een kind in armoede. Hoe mooi is het als we van onze rijkdom mogen delen met hen?!

Vindt u of jij het leuk om mee te doen, bij de uitgang van de kerk (en bij de Spar) liggen actiefolders met alle informatie. Mocht u het niet zien zitten om een doos te versieren en te vullen, maar vindt u het wel een mooie actie om aan mee te doen? Dan kunt u een bijdrage in het blik bij de uitgang van de kerk doen, dan wordt dit geld besteed aan materialen voor in de schoenendozen.

Inleveren kan op woensdag 6 november of zaterdag 9 november bij Annie Smits, Mart. van Rijswijkplein 15. Doet u ook mee? Voor meer informatie: www.schoenendoosactie.nl.